23 maj 2009

YeeZus!

As you can see..
Bloggen har bytt ansikte. Sminkat sig. Fått en annan färg. Bytt stil. osv.. Ja ni fattar.

Jag är aaaabsolut inte nöjd. Tycker inte om att sidkolumnen är till vänster. Så det ska ändras.
Jag gillar dotsen i bakgrunden men jag vill hellre ha färgerna rosa/lila istället för blått/vitt så det ska också ändras. Om inte färgerna skär sig alltför mycket med den vackra ladyn i headern dvs..

Men.. det tar sååå många timmar att ändra allt det där i HTML så jag tror jag sparar det till imorgon. Speciellt då jag VET att om jag börjar så känner jag ett tvång att göra klart det :P
Och då kommer jag få sitta till tre inatt!

Men om ni tänker er att färgerna är annorlunda så kommer den kanske se helt okej ut när den är klar?
Jaja det är en förändring iaf och fy sjutton vad lång tid det tog att göra!
Som tur är så har jag sparat min gamla mall om jag vill byta tillbaks :)


Pusskram!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar