30 maj 2009

Kaffetorsk.

Jag måste låta helt otroligt sur eller deppig i telefonen. M tror ofta att det är något. Mamma brukar också fråga om det hänt något. men, det är inget fel just nu iallafall.
Jag mår bra när relationen med M fungerar bra, samt när jag vet att familjen mår bra.
Kanske bara är tonen jag har när jag pratar i telefon? Hm..

M lät inte speciellt glad han heller. Vet inte varför. Antingen för att han tror att jag är deppig. Eller för att han inte tycker det är så kul att prata längre. Jag vet inte..
Jag ville fråga om jag fick laga mat idag men kom på att det blir väl sent och att han antagligen tackar nej till mat ändå. Knäppis.
Ska tvinga honom att säga JA nån dag när jag vill bjuda honom på middag. Nån dag ska jag få min vilja igenom mohaha... nån dag... ;)

Nu ska jag äta nånting, sen ta en dusch.
Madde ringde och frågade om jag ville komma över och fika med henne och killen. Kikar nog över dit en snabbis strax.
Jag tror hon har sin dotter där ikväll. Det blir säkert trevligt!

Sunny days are back. Och med solen kommer sommarkänslor. Det är ungefär som en mer intensiv variant av spirande vårkänslor ;)

Damn, mitt kaffe är slut förresten!!! Det svarta guldet, det naturliga amfetaminet, mitt livselixir, and so on.. SLUT!
Har inte druckit kaffe sen igår, och inte tagit mig till affären trots att jag bor två minuter ifrån den, och trots att jag går så mycket med hunden varje dag. Men då går jag roligare vägar än till Hemköp hehe...
Lasy azz L.
Måste nog gå dit sen :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar