04 maj 2009

20 snabba.

20 Snabba Frågor


1. Värsta känslan?
Att bli sviken. Eller att behöva vänta. Har noll tålamod.


2. Bästa känslan?
Att vara kär på riktigt! Eller när man klarar/vågar något man inte trodde.


3. Din första tanke när du vaknar?
"låt mig sova mer"


4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Blaze - En reggae/dancehall-låt.


5. Har du någonsin varit kär?
Hell yeah!


6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
En hylla med två tavlor, tre flaskor, en nalle, och ljusstake.


7. Vad har du under sängen?
Dammråttor? Och nån tidning tror jag. Kanske en strumpa eller två..


8. Ser helst på?
Det Okända, djur/naturprogram, debattprogram, dokumentärer, o Desperate Housewifes. En salig blandning.


9. Lyssnar på?
Reggae, amerikansk eller fransk hiphop, äldre rock, gammal soul.


10. Skriv nått smart!
Seize the day!


11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Min pappa.


12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
Det stod "Vill du äta med mig o mor idag?" Från E.


13. Vad vill du bli när du blir stor?
Beteendevetare, smartare, och författare. Sikta högt liksom ;)


14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Hm det jag hört är: Omtänksam, rolig, kort stubin, rak, hård men rättvis, generös, och snäll!
vet inte hur mycket som stämmer men det är fint sagt iaf.


15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Ptja.. finns ju några olika. När jag firade 6 månader som drogfri. När M håller mig i handen och jag känner mig trygg. Eller när jag får sitta ute i solen och mysa. Eller på M´s balkong och prata! Då mår jag bra :)


16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Oj.. "prata mest på fem minuter" kanske?


17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Ingen, jag älskar min kurviga kropp! Den fungerar ju och inget är trasigt.


18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Flyga. Eller spruta laser ur fötterna! Haha..


19. Vad är du beroende av?
M, kaffe, cigg, kärlek o kramar, att skriva o måla, och sminka mig hehe..


20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
M och min bror för då skulle jag få skratta hela tiden och M skulle kunna ta bort alla läskiga spindlar. Kanske kaffe också. Och... ett täcke!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar