23 maj 2009

Tjaerl:eek.

Hade en trevlig gårdag. Var hemma och fixade och städade och tvättade. Tycker sånt är ganska roligt faktiskt, och sååå skönt när det är klart! man trivs helt enkelt bättre när det ser okej ut omkring en.
På kvällen var jag hos fina M som hade köpt traditionsenlig helgmat till oss - kinamat. Mumsigt värre!
Dock råkade jag prata sönder skavsår i hans öron under middagen, men det är ju så kul att berätta saker för honom så jag kan inte hejda mig när jag väl sätter igång :P
Jag hade en rolig kväll :)


För er som är känsliga kan ni sluta läsa här! ... okej jag varnade er.. sluta läs då.. Okej skyll er själva:
Jag har fått mens!
Första gången jag fått det efter grav/abort/p-staven sattes dit. Känns lite ovanligt men ändå rätt skönt. Nu verkar min kropp fungera bra igen.
Jag fick den i onsdags och den slutar typ idag.
Ja baby, den slutar IDAG wohoo, nu kan vi ha sexy time igen! Haha..
Jag längtar!!



En annan sak. Jag ska sluta fundera så mycket. Jag tänker ganska mycket på när provsvaren ska komma och vad dom ska visa. Det ligger i bakhuvudet hela tiden och jag drömmer till o med mardrömmar om det. Inatt var det en riktig mardrömmarnatt och jag vaknade kallsvettig..
Men från o med nu ska jag försöka släppa dom tankarna. Jag kan ändå inte göra något åt det ju.


Sen är det en annan sak jag tänkt mycket på, men jag berättade precis för M vad det handlade om och det kändes genast bättre efteråt.

Han har, med tiden, blivit min stora trygghet. Han har visat att jag kan vara trygg med honom och det trodde jag ALDRIG att jag skulle känna med en kille.
Men när jag är med honom känns det verkligen som att inget ont kan hända mig.
Det känns verkligen så på riktigt. Han är beskyddande på ett väldigt fint och respektingivande sätt.

Han får mig ALLTID att känna mig som en prinsessa och jag har aldrig ens varit i närheten av att bli behandlad på det här sättet förut.
Han försöker alltid få mig att må bra. Han frågar alltid hur jag mår och ser alltid till att jag har det bra trots att han har så mycket att göra själv.
Det är jätteovant och jag blir alltid helt pirrig i magen.

Jag tror att vi har ett ganska starkt band mellan oss. Speciellt nu när båda har lyckats öppna sig såpass mycket för den andra. Och ingen av oss missbrukar det förtroendet.
Ibland när jag ser honom i ögonen känns det som att han är så himla nära mig.
Visst blir det missförstånd och visst måste man jobba på att ha det bra. Och det är det värt!

Som när vi var på Kolmården tex. Då kändes allting sådär himla bra. Vi har så roligt tillsammans! Han är kul och spännande att umgås med och han låter mig vara mig själv och tycker ändå att jag är bra. Fatta hur bra jag har det!
Han är liksom spännande att kolla på teve med till o med haha, det ni!



Förresten haha.. igår sa han att det var "jävlaranamma" i mig. Jag skrattade då och tänkte inte så mycket på det. Men i efterhand så tror jag det var menat som mest bra. Lite dåligt kanske (mitt humör och jag försöker tänka på att coola ner mig ibland), men allra mest bra.

Och nu när vi äntligen lyckats jobba oss över ett stort problem (aborten o allt jobbigt som hörde till det) så känns det som att vi inte har några problem framför oss.
Det är inga problem mellan OSS liksom.

Nu vill jag bara ha det lugnt, och roligt och sexigt och mysigt.
Han är den enda som kan få mig att tänka på annat när jag är deppdown. Och han är den enda som skrattar åt mina dåliga skämt.
Han är beskyddande och ger mig all frihet i världen. Och jag hoppas att jag gör detsamma för honom.

Vi drömmer om samma saker. Han har egna drömmar såklart och jag har egna drömmar. Men vi har gemensamma också. Det är fint.
Vi ser åt samma håll...
Han är dessutom, min allra bästa vän!

Just nu önskar jag att jag kunde köpa en motorcykel till han och hans bror. Då skulle han nog bli jätteglad.
Då kunde jag jobba istället för dom medans dom är ute på mc-roadtrip.
Fast... deras ställe skulle nog gå i konkurs då. Jag är inte så bra på att göra deg och såntdär :P
Men jag skulle iallafall försöka!!!



Kärlek Baby!
Kärlek.






0 kommentarer:

Skicka en kommentar