07 maj 2009

...

Har precis kommit hem. Klockan är halv fyra och jag måste skriva några rader.
Har varit en soft dag. Lärde känna en trevlig tjej, gick på konstutställning, tränade, blev bjuden på goood mat av M, och hann säga hej till E innan han tog tåget hem.

Kvällen slutade dock med onödigt missförstånd.
Skrev ett inlägg tidigare men sparade det på datorn istället för att publicera det. Inte för att det var elakt eller så, jag är varken arg eller ledsen, men det blev för snurrigt för er att läsa.

M är så noga med att vara omtänksam mot mig och att inte säga saker som jag kan uppfatta fel osv. Och det är ju väldigt snällt (och uppskattat av mig). Men ibland blir det bara fel..
Missförstånd är trist.

Jag älskar honom, och vill satsa på detta. Han är verkligen en otroligt fin och omtänksam pojkvän, på riktigt.
Och några missförstånd här o där är ju inte hela världen.

Well.. nu ska jag sova iaf. Och hoppas att min älskling inte är alltför trött på jobbet imorgon. Han är sjukt duktig som orkar jobba sådär mycket. Inte många som skulle fixa det.

Och förresten. Ofta känns det som att de saker jag "klagar" på hos M är små bagateller i det stora hela för han behandlar mig så vackert och säger de mest magiska sakerna.
Jag ska nog sluta whina över småsaker för egentligen så betyder dom ingenting när jag tänker på hur himla fin han är mot mig.
Jag ska glömma de missförstånd och bagateller och bara se framåt. Han är en GRYM pojkvän och jag saknar ingenting hos honom. Verkligen ingenting. Och jag tror faktiskt på oss ihop.
Han är min hjälte. Ja, på riktigt det också!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar