25 maj 2009

Nu börjar bloggens layout se någorlunda okej ut. Den är fortfarande lite rörig men färgerna är iallafall matchade överallt nu.

Innan jag började pilla med HTML här på bloggen så kunde jag absolut ingenting. Men man lär sig ganska snabbt när man väl förstått hur mallen är uppbyggd, och jag tycker det är riktigt roligt!
Har till o med börjat fundera på att kanske gå en nybörjarkurs i HTML-kodning.

Vill tipsa om en sida som verkligen är grym för nybörjare som vill pimpa sin blogg och låta den bli lite mer personlig:
www.fixa-din.blogspot.com
Allt är skrivet i enkla steg-för-steg beskrivningar och det mesta man kan tänkas vilja ändra finns med där. Sidan får helt klart 5 plus utav 5 möjliga!

Jag gillar verkligen såntdär pillande och trixande. Det är ungefär som när jag tecknar. Det är så pyttesmå förändringar som kan göra/förstöra hela bilden. Tycker det är häftigt!

Nu ska jag dammsuga, duscha, och traska ut med vovven innan jag går iväg till min älskade M. Jag får en tårta av honom imorgon! Jag har aldrig fått nån tårta på min födelsedag. Inte sedan jag var riktigt liten iaf.
Det här kommer bli min roligaste födelsedag nånsin. Jag har ju honom i mitt liv, kan inte önska mig en bättre present.
Han är min kärlek.

Dessutom är han grym på att fiska och fick hela fyra stycken finfina spratteldjur idag!

1 kommentarer:

mr x sa...

Howdy girl.

Skicka en kommentar