16 maj 2009

one more.

M o Jag.
Vi kommer från två helt skilda världar och med olika bakgrunder. Trots detta är vi väldigt lika varandra inombords och båda har hög moral vad det gäller vissa saker.
Vi har växt upp på helt olika sätt, men vi verkar ha uppfostrats med ungefär samma värderingar.
Jag tror det är en utav de viktigaste gemensamma nämnarna man kan ha.

Natti!



Nu ringde M igen.
Han lät inte alls glad av att prata med mig. Vet inte om det var för att jag lånat ut pengar (jag visste att jag aldrig skulle sagt något om det), eller om det var för något annat. Han lät iaf inte glad.
Jag tyckte vi redde upp det mesta när jag sa förlåt tidigare, men då borde han väl vara lite gladare av att prata? Kanske han var trött då. Jag är iaf trött som in i bomben!
Jag vill att vi ska vara ett stort PLUS för varandra, inget minus.

Men idag känns det mest som att jag varit ett enda stort minus för honom...
Trist... :/

0 kommentarer:

Skicka en kommentar