10 maj 2009

Hardcore - M.

Han är en tuff man den där M. Ja, faktiskt.
Han säger vad han tycker, och det gillar jag. Han står upp för sina åsikter inför andra även om de är kontroversiella.

På ett sätt bryr han sig om sitt "rykte", samtidigt bryr han sig inte om vad som är normaaaalt betéende och vad man ska o inte ska göra. Han gör liksom som han känner för.
Så gör ungefär jag med. Me like!

Han får mig alltid att känna mig uppskattad och bra. I dagarna sa han såna fina saker. Den ena grejen var "Jag har längtat efter dig hela mitt liv, jag visste inte att förhållande kunde vara såhär roligt". Och det kändes som han menade det. Och jag känner samma sak.
Jag har alltid längtat och drömt efter någon som han, men inte riktigt trott att det funnits. Att träffa någon som man inte vill ändra på. Någon som bara genom att vara sig själv uppfyller det man letat efter. Häftigt!
Den andra saken han sa var "Du är bra på det mesta., Allt du provar lär du dig snabbt".
Det värmde verkligen då jag alltid känt att jag inte klarar något. Alltså jag klarar ju saker men inte nåt som betyder något. Det var fint sagt tycker jag.

Ja.. han är en cooling. Han utstrålar självsäkerhet på ett naturligt sätt. Behöver aldrig hävda sig, varken inför mig eller andra. Han visar att han är stolt över sig själv, o över mig. Dessutom är han smart och dökul att diskutera, prata, och skoja med.
Han är frän helt enkelt!
En hardcoreman ;)

Nu ska jag lägga mig och läsa om övernaturliga saker. Flum hade M sagt haha..
Men spännande är det, och mörkrädd blir jag!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar