29 maj 2009

Sunny days..

Här stod det en massa tråkig text som jag tog bort. Behövde nog mer skriva av mig än publicera det.
Jag har varit ute jättelänge o försökt sysselsätta mig eftersom det är en sådan fin o solig dag. Jag är inte så svår att roa och jag tycker det mesta är kul att göra vare sig det är att sola, eller dricka kaffe, eller åka till andra sidan jorden, eller kolla film, eller sitta o teckna. Allt är skoj liksom, och jag vet ingen som är så lätt att underhålla som mig själv hehe...

Men när jag går ut här i stan o försöker sysselsätta mig ett tag är jag hela tiden orolig att jag skulle träffa J och att han skulle vara påtänd och dum i huvudet. Det är drygt att inte kunna slappna av ute när man är ensam så jag gick hem istället. Ska sätta mig på balkongen med en kopp kaffe och en bok tror jag..
Skönt.

Skriver något vettigare lite senare.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar