22 maj 2009

Seglus.

Har såååå mycket att berätta och visa sen vi var på Kolmården. Det blev en helt underbar dag! Bättre än vad jag hade kunnat önska.
Men.. det får vänta tills jag kommer ihåg att ta med bilderna från M.
M är en sjukt duktig fotograf. Men på Kolmården föll det sig så att han filmade och jag fick fota. Nervigt!
Men några bilder blev iallafall helt okej och M tyckte jag var duktig, wohooo!
Ska lägga upp några utav bilderna sen. Kul med minnen är det iaf.

Nu ska jag dammsuga innan min lilla fröken J behagar komma hem. Sen ska jag sätta mig o måla.

Förresten, Jag o M försov oss idag hehe, så mitt möte råkade bli lite inställt..
Han säger att jag alltid är sur och aldrig glad när jag sover hos honom, så jag försökte verkligen att inte vara sur imorse.
Men morgnar är bland det värsta jag vet...


Nu - dammsugning och disk.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar