13 oktober 2009

Uuuuusch!

Det här är min värsta morgon någonsin tror jag. Är så sjukt trött och har bara sovit några timmar. Ni vet när man är sådär riktigt trött kan man ibland nästan känna sig fysiskt sjuk. Har ont i huvudet och mår illa och mina fötter säger ajaj efter gårdagen. Jag vet ju att det blir bättre framåt dagen men fyy innan det värsta släpper.
Jag fasar för hur M kommer att må idag som måste stå och jobba hela dagen. Stackars stackars honom..

Hade VÄRLDENS finaste och mysigaste kväll igår med M. Han är så himla mysig och jag är så lyckligt lottad som har honom. Idag var en sådan där morgon då jag hade kunnat göra allt för att få ligga kvar bredvid honom i sängen och aldrig gå upp.

Älskar dig mer än allt baby. Tack för igår.

1 kommentarer:

Sanna sa...

hej !
Då jag verkligen brinner för att bidra till cancerforskningen så har jag nu startat en insamling till Rosa Bandet på min blogg och undrar om du kanske är intresserad av att bidra ?

Allt du behöver göra är att
SMS:a BESEGRA 1885 till 72988 för att skänka 50 kr till insamlingen.

Om du skriver in ditt namn efter insamlingens idnummer kommer det att synas på gåvan. Annars blir din gåva presenterad som anonym.

Exempel: BESEGRA 1885 Moonzanna

Det skulle betyda mycket för mig och för forskningen.
Tack på förhand !
Kram Sanna

Skicka en kommentar