07 oktober 2009

Nagellack o kläder.

Jag kommer alltid som i trans när jag är ute och shoppar. Jag kan scanna av en butik på 30 sekunder och sen veta exakt vart mina favoritplagg hänger någonstans haha. Arbetsskada? Fritidsskada?
Jaja, kul är det iaf :)

Fyllde på mitt förråd av nagellack och tillbehör.
Det var kris på vita lack och topcoat- fronten. Remover, fil, och bomullsrondeller är också nödvändiga att ha ett lager av när man ska ha fina naglar så det fick också följa med hem från Kicks och Åhléns.


I klädväg blev det detta. Leggings med jättefina sömmar, och en lång basictop, och världens skönaste och coolaste tisha.
Från Vero Moda och Lindex. Den randiga topen funkar finfint som klänning till strumpbyxor i vinter också.
Helnöjd!

1 kommentarer:

Julia sa...

fin blogg! :)

Skicka en kommentar