04 oktober 2009

Polly Vs Sololja.

Var nyss och solade i mitt nya favvorum - lyxrummet! Det är stort, det är bekvämt, det är porrig röd belysning, och det finns ett solarium *doh*.

Innan jag lägger mig o steker så smörjer jag in mig med Hawaiian Tropic, ni vet sololjan som doftar, nej STINKER cocos (eller kokos om ni föredrar den svenska stavningen, jag gör det inte).

Kommer hem, slänger av mig kläderna och sitter varm och cocosdoftande framför datorn och blir godissugen. Woho jag har polly hemma! En ny sort, en ljusblå påse som heter Polly Hazel.
Öppnar påsen och tar två stycken och blir... ganska fundersam.
Smaken är speciell, minst sagt. Och speciellt speciell efter att man solat med cocosolja. Det smakar nämligen - cocos.

Så nu sitter jag här och funderar på om det verkligen är Polly Hazel jag äter, eller om jag bara slickar bort den resterande oljan från min kropp.
Jag lovar, du känner ingen skillnad.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar