08 oktober 2009

I'm stunned.

Idag har M och jag fikat. Jaa, fikat med stort F. Och mysigt var det!
Vi har druckit kaffe och ätit kaka och suttit ned längre än 30 sekunder efter att kaffet var urdrucket. Och det är minst sagt sällsynt för att höra till M's vardag (det är i och för sig sällsynt att han ens dricker kaffe, och att se honom fika på regelrätt caféstyle är lika sällsynt som att se en påfågel dansa streetdance).
Fikastunden är en såpass stor händelse att bilder kommer publiceras. Dock inte på M för han vill inte vara med, men på resten utav tillställningen/eventet/årets happening/den stora händelsen.

Vem bryr sig om att Nobelpriset delades ut idag? M har liksom FIKAT med mig. Han tog till och med påtår. Jag säger bara wow, jag är imponerad.

1 kommentarer:

Stefan sa...

Jag vill mest se den här dansande påfågeln :o

Skicka en kommentar