16 oktober 2009

pyssel, kinamat, kärlek, brownies.

Ohh, en underbar gårdagskväll med mys och mys och mys med älskling. Och kinamat. Och kaffe och brownies. Han är förbaskat underhållande att umgås med.
Dessutom fick jag världens godaste frukost av honom nyss, tack!
Finns inte så många ord att beskriva honom med. Eller jo, det finns massor utav ord men de räcker liksom ändå inte till. Ord känns så fattiga ibland. Stora men ändå för små..
Soulmate <3

Har tänkt lägga upp bilder i flera dagar men det har inte blivit av. Ska fota världens finaste paljettop från H&M och visa er.
Egentligen är jag inget fan av paljetter varken innan det blev mode eller nu. Men, denna top är alldeles lagom och perfekt för att glittra lite extra någon dag!
Har fler saker som jag glömt fota också - En polotröja ala 80-tal, stövlar, byxor...
Well, ikväll kanske.

Idag ska jag jobba nån timme sen hem för jag har FULLT utav pysselidéer som jag måste förverkliga. Hoppas resultatet blir lika bra som det redan är i mitt huvud!

1 kommentarer:

Jennie sa...

Åh , gör du det ! :)

Irriterande när det inte fungerar som det ska med datorerna . Jag blir alltid skogstokig när min dator inte fungerar , det är ju så pass viktigt med datorer idag tycker jag . Jag gör ju allt genom datorn . ( usch va hemskt det låter)

Ja det tar verkligen tid , men det är samtidigt så himla skoj , och han växer för fullt den lille . :) synd att du inte kommer in på den andre bloggen & ser bilderna . Hoppas det löser sig snart . Han är så fin <3

Händer i helgen dÅ ?

Kramar i massor

Skicka en kommentar