12 oktober 2009

skor?



Jag är sååå i valet och kvalet. Jag och M ska åka till Västerås ikväll för att äta och gå på bio. Mysigt! MEN, jag funderar på att gå och köpa mig ett par skor först. Ska jag handla idag, eller imorgon?
Bäst vore ju idag för det är ikväll jag vill ha dom. Men samtidigt har jag hundra andra saker att fixa.
Vill ha de grå skorna på bilden tror jag, fast i svart. Eller de svarta högst upp till höger med kedja.
Hmm... funderingarna är många. Och jag sitter vid datorn istället för att göra antingen eller. Pucko.

1 kommentarer:

Petra sa...

Jag har dem svarta längst upp till höger med dragkedja och seriöst, dem är så sjuuukt sköna! Som ett par tofflor! Känns inte att det är klackar men man känner sig ändå sexig! Haha om du fattar! Bara ett tips, dem är jättefina o sköna!

Skicka en kommentar