03 oktober 2009

Älskade lilla burk.

Igår formaterade världen bästa älskling min dator! Nu är den som ny. Eller, den är BÄTTRE än ny till o med! Den går supersnabbt och ser superstylish ut!

Jag fick datorn i present av M när jag fyllde år i maj. Innan dess hade jag världens tattigaste och sämsta dator som funnits sedan 80-talet tror jag.
Jag blev överlycklig och chockad när jag öppnade paketet och sedan den dagen är min gulliga lilla dator min högst älskade ägodel.
Ja lilla, för den är liten, kolla bilden!
Den är så liten och tjejig och passar mig som handen i handsken. Man kan hålla den i en hand och helst skulle jag vilja gå och bära runt på den i famnen som en chihuahua bara för att den är så söt!

Jag älskar min dator <3


Bild lånad från teknoblog.com

0 kommentarer:

Skicka en kommentar