12 oktober 2009

Hittade skor! Tack Baby.

Det blev ett par skor iallafall! Härligt, finns inget bättre än att köpa skor. Då mår jag bra ändå in i själen haha..
Fick dom dessutom av min übersnälla pojkvän som skämmer bort mig till världens ände.

Letade först efter ett par med lite platå i fram då dom brukar vara mer bekväma att gå i om det är hög klack. Men det blev dessa utan platå. 700:-Eurosko.
Dom är dessutom fodrade med lurvigt och mysigt ludd så dom kommer funka bra i höst!
Jag är hur nöjd som helst. Kommer bli jättefint till tjocka strumpbyxor, leggings, eller kjol och min oversizetröja - hell yeah!

Nu ska jag börja göra mig iordning för kvällens date med M. Han är på kasst humör då dom tydligen inte kunde byta stereo i hans nya bil för bilen var FÖR ny. Tror det var så iallafall. Knäppt va?
Känns ganska svårt att få upp humöret på honom ibland, eller så smittar det bara av sig. Jaja, det blir väl bättre så småningom.

3 kommentarer:

Sanna sa...

ååå dom va verkligen sjukt snygga !!! fan jag måste verkligen gå in och kolla in dom ;) hihi

Petra sa...

Jag tror nog dem finns kvar! Kolla runt på Din Sko affärer i stan. Feetfirst är nog ganska rensad men finns ju i typ Ringen vid skanstull & H&M med Din Sko på nedervåningen! Man kan alltid ringa runt och höra! ;) Puss

Jennie sa...

snygga . jag behöver verkligen också ett par nya snygga skor !!

allt väl med dej ?

Skicka en kommentar