29 december 2008

Holla!

Jag är fortfarande dundersjuk och bävar för nyår. Jag hade i och för sig ändå tänkt ta det lugnt men det är skillnad på att medvetet chilla eller tvingas ta det lugnt ala halsfluss.
Sveper varma drycker och knarkar Strepsils. Men inte vet jag om de hjälper direkt. Jag har inte ens orkat ta mig ut på mellandagsrean, då är det ILLA!

Men dagarna innan jul gjorde jag slag i saken och köpte en hårborste med svinborst. Mucho bra!
Betalade en hundring för den på Kicks och det får man väl tycka är överkomligt för något man använder varje dag. Dessutom reder den ut håret bra, är skön att hålla i, och sliter inte av hårstråna på samma brutala sätt som borstar med plastpiggar.

Egentligen ville jag prova en sånhär, Tangle Teezer, då jag hört så mycket gott om den. Och nästa gång ska jag ta o klicka hem den så får den visa vad den går för.
Här kan du läsa mer om borsten samt beställa hem den med ett klick!
http://www.satine.se/visa_produkt.asp?id=1166&t=TANGLE+TEEZER

Plastig och rätt ful, men uppiggande färg o förhoppningsvis så bra som alla påstår.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar